Tuesday, September 8, 2009

kad raya..

jumaat ada test..buku belum baca..
esaimen pon ada lagi..belum buat..
smuanya belum..
sebab?? xsempat..huhuhu.. (alasan utk senangkn ati sendirik)

apa y aku tau skrang, aku enjoy buat kad raya..walaupn xlawa, walaupon xcanggih..tapi aku buat sendiri pe..so apa aku kesah lawa ke x..haha
nk cri mana kad raya kt New Zealand ni?? beli y dri auckland tu blh la..tapi xbest sbb gmbr port auckland..bukan wellington..

so xde jalan lain, buat sendirik la..
ala..tgkp gmbr ala kadar, pstu edit la letak selamat ari raya ke ape ke..then print..taun ni aku akn hntr kad raya balik umah..PASTI..

pasti mak, ayah n family smua y baca terharu nnt..
"oh anakku, so sweet..." kata-kata y mungkin diucapkn mak aku...(pandai lak mak aku speaking tetiba..haha)

ok la xmelalut or xnk mengarut..nnt nk post kad raya aku kt bwh ni..kot2 ada y nk beli..kawan-kawan aku kasik murah..
10 dollar je sekeping..
hahaha...mmg xde org beli..haha

skali lagi, ape aku kesah!

Ini percubaan pertama..gmbr taun lepas


ni lak percubaan kedua..gmbr kt oriental bay, wellington..

p/s: terpaksa la letak perkataan sample..biasa la..jaga originality..haha

No comments: