Monday, August 24, 2009

Ukir Inai kat tangan?? Download file disini..

salam..
ada artikel aku bru baca pasal cukur jambul anak n ukir inai kt tngan y pompuan sllu buat..
mengikut artikel nih, cukur jambul anak adalah BIDA'AH dan ukir inai di tngan adalah DILAKNAT ALLAH..

so aku nk share la dgn sape2 y bca blog ni..
aku mmg xaktif blogging..tapi klo ada mende2 cmni,
blh la kongsi..kot2 berguna..

pada pendapat aku pon ada logicnya xblh ukir inai tu sbb makin lama makin pelik aku tgk ukiran tu..klo dlu gmbr daun, pokok..
skrang dh gmbr binatang cm rama2..
ye betul..mmg comel rama2 tu..
tapi klo gntung gmbr binatang dlm umah malaikat xmsuk,
inikn pulak lukis kt badan..
just my pendapat la..

smoga dpt baca n kasik pendpt yer..

download file tu kt cni ok..
xbesar pon file dia..download la n bca..ilmu2..

http://www.sendspace.com/file/v6ot3t

salam

No comments: